پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فیلم سینمایی «من» در راه جشنواره تالین

فیلم سینمایی «من»، اولین فیلم سهیل بیرقی در بیستمین دوره جشنواره شبهای سیاه تالین (POFF) در بخش فاروم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش آی فیلم، جشنواره «شب‌های سیاه تالین» در کنار جشنواره‌های معتبری چون کن، برلین و ونیز، یکی از 15 جشنواره رده الف جهان محسوب می‌شود.

این فیلم در ادامه حضورهای جشنواره‌ای خود قرار است از 7 تا 12 آبان ماه در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلمهای ایرانی لندن(UKIFF)  و از 29 مهر ماه تا 23 آبان ماه نیز در بخش رقابتی ششمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا (IFFA)  که در شهرهایی چون ملبورن، بریزبن، سیدنی و آدلاید برگزار می‌شود به نمایش درآید.

«من» در چند کشور نیز به نمایش عمومی در خواهد آمد؛ و از اواخر مهر ماه در شهرهای ونکوور، مونترال، تورنتو، اتاوا و کلگری کانادا و در دو شهر هامبورگ و کلن آلمان به نمایش در خواهد آمد. نمایش فیلم در لندن و چند شهر آمریکا نیز در حال برنامه ریزی است. 

فیلم سینمایی «من» به تهیه کنندگی سعیدسعدی و سعید خانی هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها در حال اکران است؛ و لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری و مانی حقیقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است، جشنواره شب‌های سیاه تالین از 21 آبان تا 7 آذرماه در کشور استونی برگزار می‌شود. 

غ.ن/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید